Paket Start i Start+

 

Paketi usluga Start i Start+ namijenjeni su tvrtkama koje tek započinju s radom ili su već etablirane na tržištu ali nemaju potrebu za knjiženjem velikog broja računa. Paket Start s mjesečnom naknadom od 699,00kn bez PDV-a uključuje knjiženje do 25 računa mjesečno, te vođenje knjiga ulaznih i izlaznih računa koje su obvezne u skladu sa Zakonom o porezu na dodanu vrijednost. Također uključuje i mjesečne i tromjesečne izvještaje poput obračuna PDV-a prema Poreznoj Upravi, te statističkog izvještaja za FINU.

Osim navedenih usluga paket Start uključuje i vođenje Blagajne koja je dostupna u online varijanti gdje korisnik po potrebi može sam ispisivati uplatnice i isplatnice te imati uvid u svakodnevni promet.

Paket Start također uključuje online pregled ulaznih i izlaznih računa, te mogućnost online ispisa izlaznih računa koji su prethodno kreirani prema Vašem obrascu i s prepoznatljivim obilježjima Vaše tvrtke (naziv, logo, boje itd.). Tu je također i online baza Vaših artikala odnosno usluga koju možete kreirati kako bi pojednostavili dodavanje pojedinih stavki na račun.

Za razliku od paketa Start, paket Start+ s mjesečnom naknadom od 799,00kn bez PDV-a uključuje mjesečni obračun plaće za 1 zaposlenog te sve potrebne mjesečne izvještaje za REGOS i Poreznu Upravu. Uz paket Start+ kao i uz sve pakete namijenjene tvrtkama sa zaposlenicima možete koristiti online evidenciju prisutnosti zaposlenika. Oba paketa uključuju i evidenciju osnovnih sredstava (mjesečno do 5 osnovnih sredstava), obračun amortizacije (mjesečno do 5 stavki), te knjigu sitnog inventara.

Više o popisu usluga koje uključuju pojedini paketi, te kako odabrati paket u skladu s Vašim potrebama možete naći ovdje.